Agencja Adgoals - rozwiązania marketingowe dla Twojego biznesu. Pomożemy Ci stworzyć skuteczną reklamę PPC Google Adwords - Ads dla Twojej firmy.
Agencja Adgoals - rozwiązania marketingowe dla Twojego biznesu. Pomożemy Ci stworzyć skuteczną reklamę remarketingową Google Adwords - Ads dla Twojej firmy.
Agencja Adgoals - rozwiązania marketingowe dla Twojego biznesu. Pomożemy Ci stworzyć skuteczną kampanię reklamową Google Adwords - Ads dla Twojej firmy.
Agencja Adgoals - rozwiązania marketingowe dla Twojego biznesu. Pomożemy Ci zbudować bazę aktywnych klientów. 

tel. +48 606 320 441

3 Ważne Wskazówki - JAK NAPISAĆ SKUTECZNĄ REKLAMĘ PPC (koszt za kliknięcie)

AdWords - Ads 

Czy Twoja firma chce tworzyć tanie i efektywne reklamy promujące markę? Najlepszym rozwiązaniem są kampanie reklamowe typu PPC "płać za kliknięcie". Dowiesz się w tym krótkim artykule, jak napisać reklamę, aby odniosła sukces i generowała wysoki współczynnik klikalności. Dzięki czemu będziesz mniej płacił za kliknięcie. 

Aby utworzyć atrakcyjną reklamę PPC w Google Adwords, konieczne jest stworzenie odpowiedniej kombinacji nagłówka, opisów i wyświetlanego adresu URL, które zwrócą uwagę docelowych odbiorców i zachęcą ich do kliknięcia reklamy. Google AdWords pozwala na 140 znaków: po 30 znaków dla nagłówka 1 i 2 oraz 80 znaków dla opisu.

Poniżej przedstawiono prezentację reklamy i jej wygląd na ekranach urządzeń mobilnych i komputerowych:
Reklama mobilna:

 

Reklama na komputery:

Aby napisać efektywną reklamę PPC musisz zastosować poniższe porady:

Stwórz mocny nagłówek, który zawiera słowa kluczowe używane podczas wyszukiwania.
W drugim nagłówku napisz tytuł, który powie ludziom o korzyściach płynących z twojego produktu lub usługi.
Trzecia sekcja - opis - powinna dostarczyć dalszych informacji o twojej ofercie, która przekona czytających do kliknięcia Twojej reklamy.

3 Ważne Wskazówki, jak napisać skuteczną reklamę PPC - trzymaj się poniższych zasad, a na pewno wygrasz z konkurencją:

1. Upewnij się, że napisane przez Ciebie reklamy zawierają odpowiednie słowa kluczowe, które przyciągają uwagę Twoich czytelników oraz wzywają do działania. Ważne jest też, aby po kliknięciu reklama kierowała na stronę docelową zgodną z tekstem reklamy.

2. Napisz co najmniej trzy wersje reklam, aby łatwiej było Ci przetestować i sprawdzić, które reklamy są najskuteczniejsze. Badaj rynek, sprawdź jakie firmy korzystają z reklam PPC w zależności od branż. Sprawdzanie reklam konkurencji podsunie Ci pomysły na ulepszenie twoich kampanii PPC.

3. Jeśli możesz, użyj symboli, aby przyciągnąć uwagę czytelników. Zarejestrowane znaki towarowe podniosą współczynnik klikalności. I ZAWSZE sprawdzaj reklamę przed jej opublikowaniem. Optymalizuj reklamy na podstawie testów i wyników skuteczności.

Wykorzystanie tych wskazówek pomoże Ci stworzyć efektywny tekst reklamy, ale wyniki mogą się różnić w zależności od branży. Gotowy na rozpoczęcie przygody z PPC?

Agencja Adgoals specjalizuje się w nowoczesnych rozwiązaniach marketingu internetowego i pomoże Ci stworzyć skuteczną reklamę PPC Google Adwords dla Twojej firmy.  Skontaktuj się z nami teraz.

This is the bottom slider area. You can edit this text and also insert any element here. This is a good place if you want to put an opt-in form or a scarcity countdown.