Sekret Sprzedaży Internetowej - Budowa Bazy Mailingowej 

Jak Pozyskać Emaile Przyszłych Klientów? Jakich Narzędzi Użyć? Jakie Działania Zastosować? Czytaj dalej, jeśli chcesz uzyskasz pomoc przy budowie własnej bazy klientów.

 

Sekret Sprzedaży Internetowej - Budowa Bazy Mailingowej

Jak już wiesz budowanie własnej bazy klientów to podstawa w dzisiejszym, dobrze zorganizowanym marketingu. Aby zacząć skutecznie ją tworzyć musisz poznać podstawowe zasady prowadzenia mailingu oraz sposoby na to, jak zachęcić potencjalnych klientów do pozostawienia Tobie swoich danych.

Oto kilka ważnych informacji dotyczących budowy bazy mailingowej klientów. Systematyczne jej budowanie i grupowanie kontaktów jest niezbędne do tego, żeby skutecznie docierać do swoich odbiorców i osiągać założone wyniki. Przeciętna baza zmniejsz się co roku, ponieważ odbiorcy anulują subskrybcję, zmieniają adresy email lub z innych przyczyn odchodzą. Dlatego tak ważnym jest zadbać o kluczowe działania marketingowe, dzięki którym permanentnie będziesz powiększał swoją bazę i utrzymywał stały kontakt z klientami.

Do takich działań należą:

  1. Optymalizacja stron i treści pod kątem wyszukiwarek. Musisz tworzyć na stronie treści, które czytelnicy będą chcieli przeczytać - treści, które będą dla nich wartościowe. Wartościowe, czyli rozwiązujące jakiś problem. Następnie zoptymalizuj je pod kątem wyszukiwarek używając odpowiednich słów kluczowych. Użyj ich w opisach grafik, filmów, tytułach i metadanych stron.
  2. Reklama Google Ads (dawniej AdWords). Jeśli chcesz szybko uzyskać dobre wyniki zainwestuj w płatną  reklamę w Google i sieci partnerskiej. Profesjonalnie prowadzona przyniesie Ci dużo nowych leadów, poza tym będziesz mieć pełna kontrolę nad wydatkami dzięki szybkiej reakcji na potrzeby rynku. 
  3. Reklama płatna Facebook ADS. Dzięki promowaniu swojej marki na Facebooku dotrzesz do szczegółowo określonej grupy docelowej odbiorców. Wzamian za wartościową treść, którą będziesz promował w reklamach, znaczna część osób poda Ci swojego maila i w ten sposób sprawnie będziesz budował bazę danych. Wykorzystaj też inne media społecznościowe. Promuj swoją ofertę na Facebooku, Twitterze lub YouTube. Jeśli masz stronę firmową na Facebooku, użyj przycisku z wezwaniem do działania u góry strony.  Jeśli zoptymalizujesz reklamy społecznościowe, będziesz generować ruch wysokiej jakości. 
  4. Wartościowy przekaz. Masz nowy ebook, przewodnik, wideo lub infografikę? Wykorzystaj je do pozyskiwania leadów. Udostępnij je w zamian za podanie adresu email. Pamiętaj też o perswazji - zadbaj o to, by treści były atrakcyjne i  zachęcaj czytelników do przeglądania kolejnych. 

Powyższe działania są niezbędne do budowania bazy mailingowej, z której będziesz mógł długo czerpać korzyści. Nie zastanawiaj się więc, tylko zrób to, co należy by zdecydowanie zwiększyć swoją sprzedaż.

Rozumiem, że możesz nie mieć czasu na podjęcie tych działań. Dlatego oferuję Ci pomoc w limitowanej ofercie dostępnej tylko przez cztery dni:

Konfiguracja powyższych ....

Jeśli Jeszcze Nie Masz Swojej Bazy Mailingowej - Skorzystaj Z Tej Oferty Już Dziś I Ciesz Się Nowymi Klientami!

Dlaczego Warto?

  • Pomoc w wyborze skutecznych narzędzi
  • Profesjonalna konfiguracja konta Google Ads (AdWords)
  • Pomoc w ustawieniach Autorespondera
  • Pomoc w założeniu menadżera reklam na Facebook'u
  • Pomoc w utworzeniu profesjonalnej reklamy na Facebook'u i Google Ads

Co musisz zrobić, aby otrzymać tą ofertę?

Kliknąć w Poniższy Przycisk PayPal i Dokonać Wpłaty >> 

 


Agencja reklamowa Tagi: reklama, promocja marki, biznes, kampanie facebook ads, facebook, agencja marketingu cyfrowego, reklama na facebooku, reklama internetowa, fanpage, strona firmowa na facebooku, projekt fanpage, marketing internetowy, marketing online, posty na fanpage, prowadzenie fanpage

This is the bottom slider area. You can edit this text and also insert any element here. This is a good place if you want to put an opt-in form or a scarcity countdown.